Kolay gelsin.
HMI içerisinde kullandığımız sabit animasyonlara 16 ve katları olacak şekilde okuma adresleri atıyoruz.
Örneğin M16 kullanıyoruz varsayalım. M16 biti TRUE olunca animasyon hareket ediyor. M16 FALSE iken M17 biti TRUE olursa ters yönde hareket ediyor.
Geriye kalan M18....M31 arasında kalan diğer bitler ne amaçla kullanılabilir?
Birden fazla bit aynı anda aktif olursa burada animasyonun tepkisi ne olacaktır?
Bununla ilgili bir döküman varsa paylaşırmısınız?
Önemli Bilgilendirme!
Forum sayfamızdan sınırsız faydalanmak için kullanıcı kaydı oluşturup giriş yapmalısınız. Özellikle mesaj eklentileri, linkler kullanıcı girişi yapmazsanız görüntülenmeyecektir. Aşağıdaki linke tıklayarak üye değilseniz kullanıcı oluşturabilirsiniz.
https://destek.delta-turkey.com/ucp.php?mode=register
Forum sayfamızdan sınırsız faydalanmak için kullanıcı kaydı oluşturup giriş yapmalısınız. Özellikle mesaj eklentileri, linkler kullanıcı girişi yapmazsanız görüntülenmeyecektir. Aşağıdaki linke tıklayarak üye değilseniz kullanıcı oluşturabilirsiniz.
https://destek.delta-turkey.com/ucp.php?mode=register
Animasyon Okuma Adresleri
- Otomasyon_Delisi
- Mesajlar: 213
- Kayıt: 12 Kas 2018, 15:13
- İletişim:
- Durum: Çevrimdışı
- Uğur
- Mesaj Panosu Yöneticisi
- Mesajlar: 9507
- Kayıt: 06 Mar 2018, 10:37
- Konum: İstanbul
- İletişim:
- Durum: Çevrimdışı
Re: Animasyon Okuma Adresleri
Bahsettiğiniz boru elementi anladığım kadarıyla. Bu tarz elementler adres tipini word ister yani sizin D adreslerinden kullanıyor olmanız yada M lerden kullanacaksanız M16 ve katlarından tanımlamanız gerekiyor. Elementin çalışası içinde 0. bit ile bir aksiyon 1. bit ile diğer aksiyon gerçekleşir.
Uğur Birdal - Technical Support Team Manager - DELTA Electronics Turkiye
Bildirimler İçin Whatsapp Kanalımıza Katılın
Whatsapp Kanal
https://www.linkedin.com/in/ugurbirdal
Bildirimler İçin Whatsapp Kanalımıza Katılın
Whatsapp Kanal
https://www.linkedin.com/in/ugurbirdal